Jak dobít kredit?

Jedinou možností, kterou nabízíme, je dobíjení platbou na náš bankovní účet. Nenabízíme a nikdy nebudeme nabízet jinou platební metodu. Platba na bankovní účet je totiž nejsilnější možnost platby a má mnoho rozmanitých možností. Můžete požádat o zaslání složenky a kredit platit na každé poště, což je možnost zejména seniory zatím stále preferovaná. Můžete si na našich stránkách vytisknout QR kód a platit v mobilní bance přímo z telefonu, což je možnost zejména juniory preferovaná. Můžete zadat trvalý příkaz a dobíjení vůbec neřešit. Můžete jednorázově zadat příkaz ve svém elektornickém bankovnictví. Můžete nám povolit inkaso a využít autoatického dobíjení. Můžete vložit libovolnou částku na náš účet na pokladně banky. V některých bankomatech můžete poslat libovolnou částku na náš účet z Vaší karty.

Dobíjení je tedy tak jednoduché, jako je poslat jakýmkoli způsobem nějakou částku na bankovní účet s variabilním symbolem, kterým je Vaše telefonní číslo.

Nemusíte nám o toma ani říkat. Jakmile přijde nějaká částka na náš bankovní účet (s variabilním symbolem Vašeho telefonního čísla) je na Vyší osobní stránce okamžitě vygenerován daňový doklad.

A proč nenabízíme jinou možnost? Jiní operátoři Vám možná nabidnou dobíjet kredit na terminálu nějaké sázkové sítě. Nebo u pokladny některého hypermarketu. Ale když se nad tím zamyslíte - dělá to ona sázková síť nebo hypermarket zadarmo? Samozřejmě ne. A samozřejmě to zaplatí zákazník, tedy Vy. To je tajemství naší výhodné nabídky a ceny.

Jak často musím dobíjet kredit?

Pro dobíjení kreditu není žádné omezení. Můžete dobíjet jak často chcete, můžete dobíjet jakoukoli částku. Můžete dobíjet dvakrát denně nebo jednou za pět let. Dokonce nemusíte na dobíjení vůbec myslet - pokud nám povolíte inkaso ze svého účtu a nastavíte podmíénky automatického dobíjení budeme dobíjet za Vás podle Vašich instrukcí. Je to bezpečné a pohodlné. Ve svojí bance nastavíte omezení, které nám nedovolí inkasovat nějakou nesmyslně vysokou částku - to schválně určitě dělat ani nechceme, ale omezení nedovolí jakékoli inkaso ani v případě případné chyby nebo selhání jednotlivce.

Jak funguje automatické dobíjení?

Automatické dobíjení je zatím na našem trhu unitkátní platební možnost, která kombinuje výhody paušálu a dobíjení. Doproučujeme Vám využít tuto skvělou metodu. Na našich stránkách nastavíte, kdy se má dobíjet - zde jsou na výběr dvě metody. Buď při poklesu kreditu pod určitou hranici nebo opakovaně, napříkld jednou za měsíc. Pak nastavíte parametry podle vybrané metody. Můžete tedy nastavit "jednou týdně 50,- Kč". Nebo "jednou měsíčně 150,-". Nebo "Při poklesu kreditu pod 100,- dobít 100,- Kč". Nebo "Při pokledu kreditu pod 50,- dobít 200,- Kč". Všechny parametry jsou volitelné a můžete je nastavit bez jakýchkoli limitů. Ve svojí bankce pak nastavíte povolení inkase ve prospěch našeho účtu a samozřejmě příslušný limt. Tak se bude dobíjení Vašeho kreditu provádět automaticky a hlavně - díky nastavenému litmitu - pro Vás 100% bezpečně. Dejte ale nám a bance prosím čas na provedení platby. Vygenerování a převod prostředků může trvat až pět pracovních dní - počítejte s tím prosím a nastavte správné limity a platby. Pokud například provoláte 15,- měsíčně není problém nastavit "Při poklesu kreditu pod 50,- dobít 50,- Kč". Pokud ale provoláte běžne týdně třeba 80,-Kč může nastavení "Při poklesu kreditu pod 100,- dobít 100,- Kč" způsobit problém pokud provedete nějaký delší hovor.

Je inkaso z mého účtu bezpečné?

V současné době jsme jediní, kdo nabízí unikátní automatické dobíjení. Tato metoda je naprosto bezpečná. Ve svojí bance nastavíte možnost inkasa z Vašeho účtu ve prospěch našeho účtu s limitem. Nastavíte například maximálně 200,- Kč jednou za měsíc. Zároveň v našem systému nastavíte tuto metodu. My za Vás hlídáme Váš kredit a v případě, že výše Vašeho kreditu klesne pod Vámi nastavenou částku provedeme inkaso ve výší Vámi nastavené částky. Limitem inkasa ve Vaší bance je zajištěno, že i v případě, že by došlo k nějaké technické chybě v našem systému nebo dokonce k osobnímu selhání něterého našeho pracovníka, Vaše banka nedovolí inkaso nad stanovenou hranici.

Linka 4488

Klientská linka je dostupná na čísle 4488 ze sítě MobilPhone.CZ nebo 702 33 4488 z ostatních sítí.

Právní informace

Společnost Zefina Praha s.r.o provozuje služby virtuálního operátora na základě ohlášení u ČTÚ, číslo 3706.

Kontakt

Pro Vaše dotazy můžete použít emailovou adresu podpora*mobilphone.cz nebo kontaktní formulář